Ehdot ja edellytykset
1. OSAPUOLET JA SOPIMUS
1.1. Pelien tarjoaja, Hitz Gaming OÜ, yritysnumero: 16217486 osoite: Pärnu mnt 31-66, Tallinn, 10119, Viro (operaattori) on Virossa toimiva yritys, joka ylläpitää Winnerz-sivustoa Virossa (verkkosivusto).
Operaattorin sähköpostiosoite on [email protected].
1.2. Operaattorilla on Virossa toimilupa ja se tarjoaa palveluja Viron vero- ja tullihallituksen määrittelemättömäksi ajaksi myöntämien online-rahapelien järjestämislupien nojalla, lupanumero: HKT000062, voimassa 8.10.2021 alkaen, ja urheiluvedonlyönnin (toto) lupanumero: HKT000073, voimassa 3.1.2023 alkaen, järjestämisluvan numero: HKL000371, voimassa 9.12.2021 alkaen, ja urheiluvedonlyönnin (toto) järjestämislupanumero: HKL000437, voimassa 3.11.2023 alkaen.
1.3. Rahapelilain mukaisesti operaattori ottaa vastaan ainoastaan vähintään 18-vuotiaita pelaajia (tai asuinpaikkasi lainkäyttöalueen laillista uhkapeli-ikärajaa, jos se on korkeampi). Pelaajat ovat yksin vastuussa siitä, että he tutkivat oman lainkäyttöalueensa voimassa olevat lait ja asetukset, jotka koskevat ikärajoituksia online-rahapelien pelaamisessa.
1.4. Operaattorin tarjoamat pelit ovat: Casino, Live Casino, Jackpot-pelit, urheiluvedonlyönti (Toto) ja muut pelit, jotka voivat ajoittain tulla saataville verkkosivustolla.
1.5. Verkkosivuston jäsentili on tarkoitettu asiakkaan pelikulujen hallinnointiin, palautuksiin ja voittojen maksamiseen operaattorin toimesta. Jäsentiliä saa käyttää ainoastaan pelipalveluun osallistumiseen. Operaattori pidättää oikeuden rajoittaa maksut jäsentilille milloin tahansa turvallisuussyistä.
1.6. Käyttämällä Operaattorin tarjoamia palveluita näiden Operaattorin käyttöehtojen perusteella Asiakas hyväksyy samalla Urheiluvedonlyönti (Toto) -ehdot ja Operaattorin tietosuojakäytännön.
2. JÄSENTILI
2.1. Verkkosivustolla käytettävissä oleva menetelmä talletuksia, nostoja ja jäsentilien rekisteröintiä varten tapahtuu suoran pankkivarmennusjärjestelmän tai muun sijaintisi käytettävissä olevan keinon kautta. Sinun on todennettava henkilöllisyytesi joko sähköisesti myönnetyillä henkilöllisyystodistuksilla (henkilökortti, Smart-ID, mobiilitunnus, luotto- tai maksulaitosten tai muiden säänneltyjen laitosten myöntämä sähköinen henkilöllisyystodistus jne.) tai Sumsub-käyttäjien todentamisjärjestelmän kautta voidaksesi pelata verkkosivustolla. Asiakas voi tehdä talletuksen ainoastaan samalle asiakkaalle kuuluvalta henkilökohtaiselta pankkitililtä ja henkilökohtaiselle tilillesi verkkosivustolla (jäsentili). Operaattori avaa jäsentilin automaattisesti talletuksen vastaanotettuaan, jos asiakas noudattaa käyttöehtoja. Talletukset ovat sallittuja vain pelien pelaamiseksi verkkosivustolla.
2.2. Sinä Asiakkaana takaat, että:
- Olet vähintään 18-vuotias (Toto), yli 21-vuotias (rahapelit) tai olet kyseisen lainkäyttöalueen laillisessa pelioikeusikärajoissa, riippuen siitä, kumpi on alhaisempi;
- Sinua ei rajoita rajoitettu oikeustoimikelpoisuus;
- Et toimi toisen osapuolen puolesta;
- Et ole lisännyt itseäsi luetteloon, joka määrittelee rahapelien pelaamista koskevat rajoitukset sinulle yksilönä (tunnetaan nimellä ”HAMPI”);
- Vain sinulla on pääsy jäsentilille ja käytät sitä;
- Et talleta laittomasta toiminnasta peräisin olevia varoja;
- Ilmoitat operaattorille välittömästi, jos olet tai sinusta tulee poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö (PEP), ja suostut käymään läpi operaattorin tehostetut due diligence -menettelyt.
2.3. Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että toiminta on sen lainkäyttöalueen lakien mukaista, jolla operaattorin palvelua käytetään. Jos asiakas on maassa, jossa etäpelaaminen on kielletty, hän ei saa käyttää Operaattorin palveluita.
2.4. Operaattori voi milloin tahansa pyytää muita henkilöllisyystodistuksia, esimerkiksi kopion henkilöllisyystodistuksesta tai osoitetodistuksena toimivan asiakirjan.
2.5. Asiakkaan jäsentili voidaan estää tai sulkea, jos asiakas ei toimita pyydettyjä lisätietoja tai asiakirjoja tai jos tällaiset tiedot tai jokin toimittamistasi asiakirjoista osoittautuu vääräksi, harhaanjohtavaksi, epätäydelliseksi tai huonolaatuiseksi.
2.6. Asiakas antaa suostumuksensa henkilötietojensa rekisteröintiin, käsittelyyn ja tallentamiseen operaattorin online-asiakasrekisteriin.
2.7. Operaattori käsittelee ja käsittelee kaikkia henkilötietoja ja asiakirjoja voimassa olevien lakien ja lisensseihin liittyvien vaatimusten mukaisesti.
2.8. Operaattori pidättää oikeuden rajoittaa maksut jäsentilin yhteydessä milloin tahansa turvallisuussyistä tai muista lakiin perustuvista syistä.
2.9. Operaattori ei anna todistuksia tai kuitteja yksittäisistä jäsentilille tehdyistä kirjauksista. Merkinnät kirjataan sähköisesti pelipalveluun.
2.10. Asiakkaan yksinomaisella ja yksinomaisella vastuulla on varmistaa, että hänen kirjautumistietonsa ovat turvassa. Asiakas ei saa paljastaa kirjautumistietojaan kenellekään. Operaattori ei ole vastuussa mistään kolmansien osapuolten suorittamasta jäsentilisi väärinkäytöstä tai väärinkäytöstä, joka johtuu siitä, että olet luovuttanut kirjautumistietosi kolmannelle osapuolelle tahallisesti tai vahingossa, aktiivisesti tai passiivisesti.
2.11. Operaattori ei anna jäsentilisi tietoja Live Chatin kautta.
2.12. Jos asiakas ei kirjaudu sisään tai käytä jäsentiliään yhtäjaksoisesti kuuteen kuukauteen, hänen jäsentilinsä luokitellaan inaktiiviseksi tiliksi.
2.13. Toimimattomilta tileiltä peritään 5 euron tai vastaavan valuutan suuruinen hallinnollinen maksu kuukaudessa. Saat sähköpostitse ilmoituksen 30 päivää ennen hallintomaksun ensimmäistä vähennystä. Kun jäsentilisi saldo on nolla, hallinnointimaksua ei enää peritä ja jäsentili suljetaan.
2.14. Jos aktivoit jäsentilisi uudelleen tekemällä yhden tai useamman vedon kuuden kuukauden kuluessa siitä, kun tietyn kuukauden hallinnointimaksu on vähennetty jäsentililtäsi, operaattori palauttaa kaikki vähennetyt hallinnointimaksut.
2.15. Saadaksesi palautuksen toimimattomilta, suljetuilta, estetyiltä tai itsestään poissuljetuilta tileiltä, sinun on otettava yhteyttä asiakastukeen ja esitettävä asiaa koskeva pyyntö.
2.16. Jos asiakkaan jäsentili on ollut keskeytettynä tai estettynä yli 6 kuukautta lausekkeiden 2.5 ja/tai 12.1 mukaisesti, Operaattori pidättää oikeuden periä kuukausittaisen hallinnointimaksun, joka on 5 euroa tai vastaava valuutta kuukaudessa, kunnes jäsentilin esto on poistettu tai saldo on nolla. Operaattori sulkee keskeytetyn tai estetyn jäsentilin, kun tilin saldo on nolla.
3. TALLETUKSET
3.1. Asiakas voi osallistua peleihin vain, jos hänellä on riittävästi varoja jäsentilillään.
3.2. Tiedot, joita tarvitaan talletuksen tekemiseen jäsentilille, ja talletusvaihtoehdot on lueteltu erikseen verkkosivustolla. Talletukset voidaan tehdä vain euroina. Minimitalletusmäärä on 20 (kaksikymmentä) euroa.
3.3. Sinä (Asiakkaana) olet vastuussa kaikista kuluista, jotka pankki voi veloittaa Operaattorin pankkitiliin liittyvistä maksuista tai Operaattorin pankkitilien, muiden ulkopuolisten transaktiopalvelujen tarjoajien ja Asiakkaan välillä tehdyistä tilisiirroista.
3.4. Operaattorilla on oikeus suorittaa lisätoimia, pyytää asiakirjoja ja selvittää Asiakkaan henkilöllisyys, jos yhden tai useamman talletuksen/noston määrä on yhteensä vähintään 2 000 euroa yhden kuukauden aikana. Operaattorilla on oikeus suorittaa lisätoimia, jos kyseessä ovat pienemmät talletukset/nostot. Jos asiakas ei pysty toimittamaan operaattorille kyseisiä tietoja, operaattori voi keskeyttää hänen jäsentilinsä käytön, kunnes hän saa pyydetyt tiedot, tai sulkea jäsenen tilin pysyvästi.
3.5. Järjestäjä (Operaattori) ei ole vastuussa lisämaksuista, joita voi aiheutua talletuksista, jotka on tehty muussa kuin jäsentilin valuutassa. Muunto- ja valuutanvaihtomaksuja voidaan periä.
3.6. Operaattori on velvollinen tarkastamaan kaikki tapahtumat rahanpesun ja terrorismin rahoituksen estämiseksi.
3.7. Asiakkaan tallettamat varat ovat tilivelvollisia varoja, ja Operaattori pitää Asiakkaan varat erillään omista varoistaan.
3.8. Operaattori ei maksa korkoa Asiakkaan Operaattorin pankkitilille siirtämille varoille.
4. BONUKSET
4.1. Talletusbonukset, ilmaisvedot, riskittömät vedot, ilmaiskierrokset ja muut bonukset voidaan vastaanottaa ja kierrättää vain kerran henkilöä/tiliä, perhettä, taloutta, osoitetta, sähköpostiosoitetta, luottokortin numeroa, laitetta tai IP-osoitetta kohden, mukaan lukien ympäristöt, joissa tietokoneet ovat jaettuja samassa verkossa (yliopisto, veljeskunta/yhdistys, koulu, julkinen kirjasto, työpaikka jne.). Uusille asiakkaille suunnatut tarjoukset (esimerkiksi slot boost -kampanjat/tarjoukset tai jotkin edellä mainituista bonustyypeistä) lasketaan tervetuliaistarjouksiksi. Tervetulotarjouksia voi käyttää vain kerran henkilöä/tiliä, perhettä, taloutta, osoitetta, sähköpostiosoitetta, luottokortin numeroa, laitetta, IP-osoitetta kohden, mukaan lukien ympäristöt, joissa tietokoneet ovat yhteiskäytössä samassa verkossa (yliopisto, veljeskunta/yhdistys, koulu, julkinen kirjasto, työpaikka jne.). Operaattori pidättää oikeuden sulkea jäsentilin ja takavarikoida kaikki olemassa olevat varat, jos havaitaan todisteita väärinkäytöksistä tai petoksista.
4.2. Enimmäispanos aktiivisella ensimmäisen ja toisen talletuksen bonuksella on 5 (viisi) euroa. Muilla bonuksilla sallittu enimmäispanosarvo voi vaihdella.
4.3. Jos asiakkaalla on aktiivinen bonus – bonuksen ostaminen / tuplaaminen / ”uhkapeli” (tuplaaminen) bonuspeleissä kolikkopeleissä on kielletty, koska aktiivisen bonuksen enimmäispanos ylittyy. Jos pelaaja panostaa enemmän kuin aktiivisella bonuksella sallitaan, se luokitellaan bonuksen väärinkäytöksi. Tämäntyyppinen pelaaminen on sallittua vain erityisellä sopimuksella.
4.4. Jos asiakas ylittää suurimman sallitun panosarvon kierrättäessään bonusrahaa, järjestelmä poistaa automaattisesti hänen bonussaldonsa viimeisen talletuksen määrään asti, ja se palautetaan hänen saldoonsa sillä hetkellä, kun kierrätysprosessi on saatu päätökseen.
4.5. Bonuksiin voi liittyä kierrätysvaatimuksia. Jos kierrätysvaatimus on voimassa, asiaankuuluvat tiedot näytetään ennen kuin asiakas päättää käyttää bonuksen. Kotiutusta on mahdollista pyytää vain oikean rahan saldolle; bonusrahan saldo poistetaan (menetetään) kotiutuksen yhteydessä. Operaattorilla on oikeus valita, mihin peliin ja palveluun kierrätysvaatimusta sovelletaan. Kierrätysvaatimus vastaa vähintään 25-kertaista; bonus ja oikean rahan määrä muodostavat bonussumman. Minimitalletus bonuksen saamiseksi on 20 (kaksikymmentä) euroa, lukuun ottamatta tapauksia, joissa valitun bonuksen ehdoissa on määritelty muu minimitalletusmäärä. Eri bonusten ehdot voivat poiketa toisistaan. Lue bonusehdot joka kerta ennen bonuksen valintaa ja aktivointia.
4.6. Jos asiakas peruuttaa aktiivisen bonuksen, hän menettää kaikki bonusrahat. Jos asiakas tekee kotiutuksen, kaikki hänen aktiiviset bonuksensa peruutetaan ja bonusrahat menetetään kotiutusprosessin aikana. Jos asiakas tekee uuden talletuksen, edellisen bonuksen saldo menetetään. Kaikki operaattorin bonukset ovat yhteydessä toisiinsa (sticky): kaikki vedot tehdään oikeasta saldosta ja kaikki voitot siirretään bonussaldoon. Kun asiakas aktivoi bonuksen, hänen on täytettävä sen kierrätysvaatimus. Asiakaspalvelun edustajien ei ole teknisesti mahdollista lisätä peruutettua bonusta uudelleen samalla kierrätysvaatimuksella.
4.7. Jos asiakas haluaa jatkaa pelaamista ilman bonusta uuden talletuksen jälkeen, hänen on varmistettava ennen talletuksen tekemistä, että hänen tilillään ei ole aktiivisia bonuksia.
4.8. Jos Asiakkaan bonussaldo on alle 10 (kymmenen) euroa, vanha bonus peruutetaan automaattisesti uuden talletuksen yhteydessä. Bonussaldo vanhenee, ja jos bonus sisältää ilmaiskierroksia, niitä ei ole enää saatavilla.
4.9. Joitakin pelejä ei voi pelata Bonustasapainolla niiden pelisuunnittelun vuoksi. Näitä pelejä ei näytetä peliaulassa. * Seuraavia pelejä ei voi pelata bonuksella: Kaikki rulettipelit, Kaikki blackjack-pelit, Kaikki Baccarat-pelit, Kaikki Live-pelit ja Kaikki kolikkopelit, joissa on progressiivinen pelisuunnitelma.
4.10. Oikeus päättää mahdollisesta kasinoasiakkaalle annettavasta käteispalautuksesta tai uskollisuuspalkkiosta/palkkiosta kuuluu kokonaisuudessaan operaattorille. Näitä palkintoja/palkintoja koskevista rajoituksista päättää Operaattori. Jos jäsentiliä koskee jokin rajoitus (esim. tilisulku, talletusrajoitukset, tappiorajat jne.), käteispalautus tai kanta-asiakasrahapalkinnot/palkkiot eivät välttämättä ole saatavilla kyseiselle tilille. Käteispalautuksen ilmaiskierrokset, superkierrokset ja oikean rahan palautukset ovat käytettävissä vain 60 päivän ajan. Käteispalautus voidaan laskea vain kasinoaktiivisuuden perusteella eikä urheiluvedonlyöntiosion aktiivisuuden perusteella.
4.11. Operaattori pidättää oikeuden pidättää ja poistaa asiakkaalle annetut käteispalautuspalkkiot, jos niitä ei ole käytetty 3 kuukauden kuluessa niiden lisäämisestä.
5. MARKKINOILTA POISTAMINEN
5.1. Pelissä saadut voitot näkyvät automaattisesti jäsentililläsi.
5.2. Tiedot nostovaihtoehdoista jäsentililtä henkilökohtaiselle pankkitilille löytyvät verkkosivuston Nostot-sivulta.
5.3. Nostot voidaan tehdä ainoastaan asiakkaan henkilökohtaiselle pankkitilille käyttäen samaa menetelmää kuin talletusten kohdalla. Nostot kolmannen osapuolen pankkitileille ovat kiellettyjä. Operaattorilla on oikeus vaatia asiakasta toimittamaan ylimääräisiä henkilöllisyystodistuksia sen vahvistamiseksi, että tili kuuluu asiakkaalle.
5.4. Ennen voitonmaksun vahvistamista Operaattorilla on oikeus vaatia pelaajalta kertaluonteista peliä, jonka määrä vastaa pelaajan aiempaa talletusta (aiempia talletuksia).
5.5. Operaattori on velvollinen tarkistamaan kaikki tapahtumat rahanpesun ja terrorismin rahoituksen estämiseksi. Näiden tarkastusten vuoksi voi esiintyä tiettyjä viivästyksiä.
5.6. Operaattori lähettää nostopyynnön pankille 48 tunnin kuluessa siitä, kun se on vastaanottanut nostopyynnön asiakkaalta.
5.7. Operaattori ei ole vastuussa vahingoista, jotka voivat aiheutua suoraan tai välillisesti voittojen maksun viivästymisestä tai maksun suorittamisen esteistä.
5.8. Operaattori ei ole vastuussa lisämaksuista, jotka voivat liittyä luotto- ja rahoituslaitosten asettamiin palvelumaksuihin.
5.9. Voittoja ei voi vaihtaa käteiseksi tai muuksi palkinnoksi.
5.10. Veroja tai oikeudellisia kysymyksiä koskevissa kysymyksissä peliasiakkaita kehotetaan ottamaan yhteyttä neuvonantajaan tai sen maan viranomaisiin, jossa asiakas asuu.
5.10.1. Nostojen enimmäismäärä on 10 000 (kymmenen tuhatta) euroa päivässä ja 150 000 (sataviisikymmentätuhatta) euroa kuukaudessa, ellei etukäteen ole sovittu muusta summasta.
5.10.2. Kaikki kotiutukset kasinollamme käsitellään provisiopalkkiolla. Tämän provision pyytää ja pidättää maksujärjestelmän tarjoaja, eikä Operaattori voi suoraan vaikuttaa siihen. Kaikista kotiutuspyynnöistä peritään kiinteä 2 (kahden) euron maksu. Pienin nostosumma on 25 (kaksikymmentäviisi) euroa.
5.10.3. Operaattori pidättää oikeuden soveltaa yksittäisiin asiakkaisiin ja asiakasryhmiin yksilöllisiä nostomaksuja, jotka perustuvat erilaisiin liiketoimintaan liittyviin tekijöihin ja parametreihin.
5.10.4. Jäljempänä mainituissa tapauksissa Operaattori voi tarkistaa Asiakkaan voittojen oikeellisuuden teknisen osaston suorittamien lisätarkastusten avulla ja/tai pyytämällä pelin tarjoajalta (tarjoajilta) pelianalyysin. Voitto, joka ylittää 5000 kertaa panoksen. Esim: Asiakkaan panos on tehty 0,10 eurolla ja tästä panoksesta saatu voitto on 500 (viisisataa) euroa (0,10×5000). Voitto, jonka määrä on vähintään 10 000 (kymmenen tuhatta) euroa. Panoksen määrää ei oteta huomioon. Asiakkaan tilin kokonaissaldo on vähintään 50 000 (viisikymmentätuhatta) euroa, kun hän pyytää nostoa. Tapauksissa, joissa pelaajan voitto on yhtä suuri kuin kolikkopelin maksimipotentiaali. Esimerkiksi: Pelaaja voittaa 5000 kertaa panoksensa/panoksensa Fruit Party -pelissä, joka on tämän kolikkopelin maksimikerroin. Nämä lisätarkistukset voivat kestää jopa 7 työpäivää, ja tämä tieto ilmoitetaan asiakkaalle.
Winnerz pidättää oikeuden tutkia sellaisten vetojen tai voittojen laillisuuden, jotka ylittävät 5 000 euroa tai vastaavan summan muissa valuutoissa. Tutkimus voi kestää jopa 7 työpäivää, ja nämä tiedot ilmoitetaan asiakkaalle. Jos vedonlyöntipalvelun tarjoaja pyytää lisätutkimuksia tai lisätietoja, Winnerzillä on oikeus pidentää tutkinta-aikaa ja mahdollisia kotiutuksia toistaiseksi.
6. VASTUU
6.1. Operaattori ei ole vastuussa palvelimen toimintahäiriöistä/vikaantumisista/häiriöistä, mahdollisista seisokkeista, suunnitelluista tai suunnittelemattomista palveluntarjoajan huoltotöistä, poliittisista häiriöistä, viiveistä tai muista teknisistä ongelmista, jotka vaikuttavat pelattavuuteen ja johtuvat näistä syistä. Palautuksia voidaan tehdä vain, jos johto katsoo sen tarpeelliseksi. Palautuksia voidaan tehdä vain johdon harkinnan mukaan, ja jokainen tilanne tarkastellaan yksilöllisesti. Jos asiakas uskoo olevansa oikeutettu hyvitykseen, hänen tulee ottaa yhteyttä asiakastukeen osoitteeseen [email protected] .
6.2. Operaattori ei ota vastuuta mistään vahingoista tai menetyksistä, joiden katsotaan tai väitetään aiheutuneen verkkosivustosta tai sen sisällöstä tai sen yhteydessä, mukaan lukien, mutta ei rajoitetusti, viivästykset tai keskeytykset toiminnassa tai tiedonsiirrossa, tietojen häviäminen tai turmeltuminen, tietoliikenne- tai linjahäiriöt, verkkosivuston tai sen sisällön väärinkäyttö jonkun henkilön toimesta tai sisällön virheet tai puutteet.
6.3. Operaattorilla on oikeus julistaa asiakkaan pelitapahtuma pätemättömäksi, jos jokin seuraavista olosuhteista ilmenee:
- Pelitapahtumaa on tarjottu, pyydetty ja/tai hyväksytty virheen vuoksi;
- Asiakas tai asiakkaan kanssa toimivat/yhteistyötä tekevät kolmannet osapuolet ovat yhdessä päättäneet olla noudattamatta käyttöehtoja;
- Asiakas on suljettu pois osallistumasta pelitapahtumiin, joiden lopputulokseen asiakas tai asiakkaan kanssa yhteistyötä tekevä kolmas osapuoli voi suoraan ja/tai epäsuorasti vaikuttaa;
- Laittomat toimet ovat suoraan ja/tai epäsuorasti vaikuttaneet pelitapahtuman lopputulokseen/tulokseen.
6.4. Asiakas on muun muassa ehdottomasti kielletty seuraavilta pelipalveluun liittyviltä toiminnoilta tai käyttäytymiseltä:
- Pelin (pelien) manipulointi ja/tai laittomien maksujen suorittaminen;
- Ulkopuolisten ohjelmien käyttäminen pelaamisen apuna;
- Ohjelmistojen käyttäminen, jotka pelaavat asiakkaan puolesta tai ohjaavat asiakasta pelaamisessa;
- Kaikki toimet/yritykset muuttaa, muokata, purkaa, purkaa, kääntää ohjelmia tai muuten yrittää selvittää ohjelmien rakennetta;
- Kaikki muu petollinen toiminta tai sen yritys, riippumatta sen tuloksesta.
6.5. Asiakas ei ole oikeutettu varoihin tai etuihin, jotka on saatu petoksella, pelisääntöjen tai käyttöehtojen rikkomisella, rikollisella toiminnalla tai manipuloimalla pelijärjestelmää millään muulla sopimattomalla tavalla.
6.6. Asiakas tunnustaa, että Operaattori ei ole vastuussa mistään suorista tai epäsuorista vahingoista, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, viivästykset, vahingot, jotka johtuvat menetetystä tilaisuudesta käyttää pelipalvelua, menetetyt voitot, maineen menetys, liikearvon menetys tai muut taloudelliset tappiot, jotka johtuvat pelipalveluun liittyvistä käyttöolosuhteista.
6.7. Operaattori vapauttaa itsensä kaikista vahingonkorvausvaatimuksista, jotka johtuvat pelipalvelun toiminnasta, laadusta ja mahdollisista virheistä, kuten kirjoitus-/kirjoitusvirheistä, ohjelmavirheistä/virheistä ja muista pelipalveluun liittyvistä tekijöistä.
6.8. Operaattori ei ole vastuussa minkäänlaisista ylivoimaisen esteen aiheuttamista vahingoista.
7. VASTUULLINEN PELAAMINEN
7.1. Operaattorin tarkoituksena on tarjota viihdettä. Operaattori pyrkii tarjoamaan turvallisen ja miellyttävän ympäristön, ja se odottaa asiakkaiden käyttävän palveluita vastuullisesti ja kohtuullisella tavalla.
7.2. Asiakas ei ole velvollinen osallistumaan mihinkään peleihin. Kaikki pelaaminen tapahtuu täysin Asiakkaan omasta valinnasta, päätöksestä ja riskistä. Verkkosivusto ja pelit tarjotaan ilman minkäänlaista takuuta, vaikka se olisikin implisiittinen.
7.3. Operaattori noudattaa tiukasti Viron tasavallassa säädettyjä lakeja. Operaattorin palveluja eivät voi käyttää henkilöt, jotka ovat asettaneet itselleen pelikiellon Viron vero- ja tullihallituksen kautta. Epäilyttävissä tapauksissa Operaattorilla on oikeus pyytää asiakkaalta lisäasiakirjoja ja tarvittaessa sulkea tämän jäsentili.
7.4. The Customer can ban (set a cool-off period) himself from playing at any time. If the Customer feels that his gaming behaviour is causing him difficulties, a short break can be helpful to gather their thoughts and avoid making hasty decisions. To help the Customer with this, they can set a cool-off on gaming for the following periods on his ”My Account” page. If the time periods of the restriction are not in accordance with the Customer’s requirements, our Customer Support department will kindly help by e-mail at [email protected]
Mahdolliset keskeytysajat ovat:
- 24 tuntia;
- 1 viikko;
- 30 päivää;
- 90 päivää;
- 180 päivää.
7.5. Operaattori kehottaa asiakasta täyttämään profiilissaan olevan sähköpostikentän ennen rajoitusten pyytämistä, jotta vastaus saadaan ajoissa.
7.6. Jos Asiakas päättää tutustuttuaan pelikieltorajoihin (cool-off-rajoitteisiin), että hän haluaa sulkea jäsentilinsä lopullisesti, häntä pyydetään ilmoittamaan tästä erikseen pyynnössä.
7.7. Jos Operaattori hyväksyy Asiakkaan pyynnön, tätä päätöstä ei voi missään olosuhteissa peruuttaa tai peruuttaa. Kun asiakkaan pyynnössä mainittu pelikieltoaika (cool-off) on päättynyt, jäsentili avataan automaattisesti. Ikuisesti suljettu jäsentili pysyy suljettuna ikuisesti. Pelitilin peliraja aktivoidaan, kun Operaattori vahvistaa sen.
7.8. Vaihtoehtona edelliselle rajoitukselle Asiakas voi rajoittaa peräkkäistä peliaikaansa tai mahdollisia taloudellisia menetyksiään.
7.9. Asiakas voi asettaa aikarajan pelitilinsä pelaamiselle. Valitsemalla aikarajan pelaamiselle pelaaja saa ilmoituksen istuntonsa pituudesta.
7.10. Asiakkaan valitsema (pelaamisen) aikaraja on voimassa välittömästi sen asettamisen jälkeen, minkä osoittaa myös näytöllä oleva kello, joka laskee aikaa rajoituksen päättymiseen.
7.11. Asiakas voi asettaa rajoituksen sille määrälle, jonka hän voi menettää pelatessaan verkkosivustolla tietyn ajanjakson aikana. Häviöraja tarkoittaa häviösumman nettoarvoa. Näin ollen tappiomäärän raja vähennetään istunnon aloitussummasta päiväkohtaisesti, viikoittain tai kuukausittain. Limiittisi alkavat siitä hetkestä, kun ne asetetaan ensimmäisen kerran.
Mahdollisia ajanjaksoja tappiorajaa varten ovat:
- Päivittäinen tappiorajoitus
- Viikoittainen tappiorajoitus
- Kuukausittainen tappiorajoitus
7.12. Asiakas voi milloin tahansa pienentää tappiorajoitustaan. Tappiorajan alentaminen tulee voimaan välittömästi. Asiakas voi milloin tahansa korottaa tai poistaa tappiorajansa, ja nämä muutokset tulevat voimaan 48 tunnin kuluttua.
7.13. Asiakkaan asuinmaasta riippuen Asiakas voi myös asettaa rajoituksen talletuksille jäsentililleen.
7.14. Asiakas voi milloin tahansa pyytää sulkemaan jäsentilinsä tai jäädyttämään sen tietyksi ajaksi. Operaattori jäädyttää jäsentilin Asiakkaan kirjallisesta pyynnöstä. Jos jäädytys tehdään useammin kuin kolme kertaa kalenterivuoden aikana, operaattorilla on oikeus poistaa jäsentili.
7.15. EMTA:lle on myös mahdollista jättää hakemus itsestään sulkemista varten mille tahansa operaattorille, jolla on toimilupa toimia Viron tasavallassa (maalla tai internetissä), mutta tämä vaihtoehto on käytettävissä vain Viron kansalaisille/asukkaille.
7.16. Operaattorilla on oikeus poistaa toimimaton jäsentili, jota ei ole käytetty 12 kuukauteen.
8. YLEISET EHDOT
8.1. Käyttäessään kaikkia pelipalvelun tarjoamia pelejä Asiakas sitoutuu aina noudattamaan tämän sopimuksen ehtojen lisäksi vastaavia pelisääntöjä. Pelisääntöjen tai tämän sopimuksen ehtojen rikkominen/rikkominen johtaa automaattisesti siihen, että pelitapahtuma katsotaan pätemättömäksi/hyväksi ja että pelaava Asiakas menettää kaiken oikeuden tällaisista pätemättömistä/hyväksi julistetuista peleistä saatuihin voittoihin. Operaattori pidättää oikeuden julistaa pelit mitättömiksi milloin tahansa asiakassuhteen aikana, jos pelaava asiakas on rikkonut/rikkonut tämän sopimuksen ehtoja ja sääntöjä.
8.2. Jos Asiakas havaitsee ohjelmassa tai järjestelmässä virheen/vian, hänen on välittömästi kirjauduttava ulos pelipalvelusta. Asiakas ei saa koskaan hyötyä ohjelmassa tai pelijärjestelmässä olevista virheistä tai bugeista. Jos Asiakas havaitsee ohjelmassa tai muussa pelipalvelussa tai siihen kirjautuessaan virheen tai vian, hän sitoutuu ilmoittamaan siitä välittömästi Operaattorille.
8.3. Operaattorilla on oikeus julistaa Asiakkaan pelitulos/tapahtuma(t) mitättömäksi, jos jokin seuraavista olosuhteista ilmenee:
- Pelitapahtumaa on tarjottu, pyydetty tai hyväksytty virheen perusteella;
- Asiakas tai asiakkaan kanssa yhteistyössä toimivat kolmannet osapuolet ovat yhdessä päättäneet olla noudattamatta sopimusta;
- Asiakas on suljettu pois osallistumasta pelitapahtumaan (tai -tapahtumiin), jonka (joiden) lopputulokseen asiakas tai asiakkaan kanssa yhteistyössä toimiva kolmas osapuoli voi suoraan tai välillisesti vaikuttaa;
- Pelitapahtuman (tai -tapahtumien) lopputulokseen on suoraan tai välillisesti vaikutettu laittomilla toimilla.
8.4. Asiakkaan on suoritettava kaikki jäsentiliin liittyvät toiminnot henkilökohtaisesti, ja kaikki tilille tehtävät siirrot on tehtävä yksinomaan pelaajaa hyödyttäviksi. Pääsyä pelipalveluun ei saa antaa kolmansille osapuolille Asiakkaan jäsentilin kautta.
8.5. Asiakas ei saa luoda useampaa kuin yhtä jäsentiliä. Jos Asiakas luo useamman kuin yhden pelitilin, tili(t) voidaan sulkea, ja Operaattori voi takavarikoida tilillä olevat varat.
8.6. Rekisteröitymisen jälkeen jäsentili lisätään oletusarvoisesti kaikkiin käytettävissä oleviin markkinointikanaviin (mukaan lukien, mutta ei rajoittuen puheluihin, tekstiviesteihin ja sähköposteihin) pelaajan lainkäyttöalueesta riippuen. Pelaaja voi muuttaa tätä vaihtoehtoa ”Oma tili” -sivulla. Operaattori haluaa muistuttaa asiakasta siitä, että väärentäminen on lain mukaan ankarasti rangaistava teko. Jos epäillään väärennöstä tai asiakirjojen muokattua kopiota, Operaattori pidättää itsellään oikeuden lähettää kyseiset asiakirjat asianomaisille valvontaviranomaisille.
9. LIVE-CHATIN SÄÄNNÖT
9.1. Operaattori voi tarjota asiakkaalle live-chat-toiminnon, jota operaattori johtaa ja valvoo. Operaattorilla on oikeus valvoa/katsastaa chat/keskustelu(t) ja dokumentoida tämän toiminnon kautta annetut lausunnot. Asiakkaan tulee käyttää live-chattia virkistys- ja seurustelutarkoituksiin.
9.2. Operaattorilla on oikeus poistaa live-chat-toiminto tai sulkea välittömästi Asiakkaan jäsentili ja palauttaa Asiakkaalle rahansa, jos Asiakas:
- esittää selvästi seksuaalisia tai törkeän loukkaavia lausuntoja, kiihkoilua, rasismia, vihaa tai kirosanoja;
- esittää loukkaavia, herjaavia, ahdistavia, loukkaavia tai loukkaavia lausuntoja operaattorin edustajalle tai edustajille;
- käyttää live-chat-toimintoa lausuntojen antamiseen, jotka liittyvät muihin sähköisiä palveluita tarjoaviin yrityksiin tai edistävät niitä;
- antaa operaattoriin tai johonkin muuhun operaattoriin liittyvään verkkosivustoon liittyviä lausuntoja, jotka ovat valheellisia tai pahansuopia ja/tai vahingoittavat järjestäjää (operaattoria);
- Käyttää live-chat-toimintoa salaliittoon, laittomaan toimintaan osallistumiseen tai sellaisten toimintojen edistämiseen, joita operaattori pitää törkeän epäsopivina.
9.3. Kaikista epäilyttävistä keskusteluista ilmoitetaan toimivaltaisille viranomaisille.
9.4. Live-chat on tarkoitettu operaattorin ja asiakkaan väliseen viestintään, eikä sitä saa jakaa kolmansille osapuolille, mukaan lukien foorumit tai sosiaalisen median kanavat.
9.5. Talletusbonuksesta (esim. käteispalautuksesta, bonusrahasta, ilmaiskierroksista ja muista ilmaispalkinnoista) nostettavan rahan enimmäismäärä on 1 000 € ja muut valuutan vasta-arvot. Johto saattaa pitää hallussaan kaikki tällaisista bonuksista saadut voitot, jotka ylittävät 1 000 euroa.
Esimerkki 1: Pelaajalle hyvitetään 100 ilmaiskierrosta Book of Dead -peliin. Pelaaja onnistuu voittamaan 5 000 euroa. Johto pitää 5 000 eurosta 4 000 euroa ja 1 000 euroa saattaa olla pelaajan nostettavissa.
Esimerkki 2: Pelaajalle hyvitetään 50 euron bonus x10-kierrätyksellä. Pelaaja voittaa 6 500 euroa. 5 500 euroa jää hallinnolle ja 1 000 euroa saattaa olla pelaajan nostettavissa.
Esimerkki 3: Jos pelaaja saa 5 000 € käteispalautuksen ja voittaa sen jälkeen vielä 20 000 €, johto saattaa pitää 24 000 €.
Esimerkki 4: Jos pelaaja voittaa 5 000 euroa 100 ilmaiskierroksella Book of Dead -pelissä ja voittaa sitten tästä summasta vielä 20 000 euroa, johto saattaa pitää 24 000 euroa.
10. IMMATERIAALIOIKEUDET
10.1. Operaattorin tavaramerkki(t), logo(t), pelipalvelussa käytettävien tuotteiden ja palveluiden nimet sekä slogan(t) ovat operaattorin omaisuutta, eikä niitä saa käyttää millään tavalla ilman operaattorin etukäteen antamaa kirjallista lupaa. Asiakkaan oikeutta käyttää pelipalvelua ei voida tulkita siten, että se antaisi lisenssin tai oikeuden käyttää mitä tahansa yrityksen verkkosivustolla olevia tai pelipalveluun liittyviä tavaramerkkejä tai nimiä ilman yrityksen tai valtuutetun kolmannen osapuolen etukäteen antamaa kirjallista suostumusta.
11. PELISÄÄNTÖJEN TAI EHTOJEN MUUTOKSET
11.1. Operaattorilla on oikeus tehdä yksipuolisia muutoksia pelisääntöihin tai palveluun liittyviin ehtoihin ilmoittamatta niistä etukäteen asiakkaalle.
11.2. Jos Operaattori muuttaa tämän sopimuksen ehtoja ja sääntöjä, se ilmoittaa tästä Asiakkaalle sähköpostitse tai verkkosivustolla annetulla/julkaistulla ilmoituksella. Asiakas on yksin vastuussa siitä, että hän pysyy ajan tasalla muutoksista/muutoksista.
12. SOPIMUKSEN RIKKOMINEN
12.1. Jos Asiakas rikkoo näitä ehtoja tai on epäilys, että Asiakas on rikkonut näitä ehtoja, Operaattorilla on oikeus sulkea Asiakkaan jäsentili, olla avaamatta sitä enää tai pidättää pelaajan voitot ja käyttää ne Asiakkaan aiheuttamien tappioiden/vahinkojen kattamiseen.
13. VALITUSTEN RATKAISEMINEN
13.1. Mahdollisten reklamaatioiden ja erimielisyyksien tapauksessa asiakkaan on tehtävä valitus operaattorille live-chatin tai sähköpostin [email protected] välityksellä.
13.2. Operaattori tekee parhaansa päästäkseen sopimukseen kohtuullisessa ajassa.
13.3. Operaattori on velvollinen tutkimaan välittömästi jokaisen Asiakkaan hänelle tai Viron vero- ja tullihallitukselle tekemän valituksen, joka liittyy Operaattorin järjestämän pelin toimintaan tai Operaattorin edustajan toimintaan, joka liittyy Operaattorin järjestämään peliin.
14. MÄÄRÄYSTEN PÄTEVYYS
14.1. Jos jokin näiden ehtojen määräys todetaan laittomaksi tai täytäntöönpanokelvottomaksi, kyseinen määräys poistetaan näistä ehdoista, ja kaikki muut määräykset pysyvät voimassa ilman, että poistaminen vaikuttaa niihin.
15. SOVELLETTAVA LAINSÄÄDÄNTÖ
15.1. Näihin ehtoihin sovelletaan Viron tasavallan lakeja, ja riitatapauksissa osapuolet sitoutuvat alistumaan Harjun lääninoikeuteen.